Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Τότε, το 2002

fashionarchitect.net fashion targets breast cancer goes retro 2
Το 2002 ήταν η χρονιά που έφτιαξα μια μακέτα γέφυρας του Καλατράβα στη σχολή, που πήγα πρώτη φορά διακοπές μόνη μου και που ξεκίνησα να πληρώνω το ενοίκιο του φοιτητικού μου σπιτιού σε ευρώ.

Βασικά η χρονιά που αρχισα να πληρώνω τα πάντα σε ευρώ, όπως και εσείς άλλωστε.
fashionarchitect.net fashion targets breast cancer goes retro 8
Και αυτά ειναι πάνω-κάτω τα ρούχα που φορούσα.

fashionarchitect.net fashion targets breast cancer goes retro 4
Ίσια τζην φούστα, χοντρό καλσόν, απλές μπαλαρίνες...

fashionarchitect.net fashion targets breast cancer goes retro 7
...την αγαπημένη μου φούξια ζακέτα...

fashionarchitect.net fashion targets breast cancer goes retro 6
...και το πράσινο μπλουζάκι του στόχου που είχα πάρει τότε με τη μαμά μου.

fashionarchitect.net fashion targets breast cancer goes retro 3
Η αφορμή για να ξαναβγάλω το μπλουζάκι από τις κούτες με τα παλιά ρούχα (μιας και δεν πετάω ποτέ τίποτα όπως πολλοί ξέρετε) ήταν αυτό το blog και τα 10 χρόνια του Στόχου στην Ελλάδα.

Ελπίζω αυτή η δεκαετία να άλλαξε τα πράγματα σε σχέση με το πως βλέπουμε τον καρκίνο, την πρόληψη και την αυτοεξέταση.
fashionarchitect.net fashion targets breast cancer goes retro 1
Όπως και να έχει, εσείς συνεχίστε να σέρνετε τις μαμάδες σας για εξετάσεις. όπως κάνω κι εγώ.

Είναι πολυάσχολες και καμιά φορά το ξεχνάνε.

1 σχόλιο:

  1. Δε περίμενα τίποτα λιγότερο απο το να έχεις κρατήσει όλα τα ρούχα απο τότε! Εξάλλου δεν έχει περάσει καν δεκαετία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή