Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Το αξέχαστο στυλ του 2003!

Άφου λοιπόν σας είπα τι έκανα το 2003 καθήστε τώρα να σας πω και τι φορούσα! Καταρχήν να πω ότι άσχετα από την μόδα γύρω μου εγώ από την εφηβεία μου και για αρκετό καιρό μετά φορούσα συνέχεια μαύρα και το 2003 δεν αποτέλεσε εξαίρεση.


Σαν γνήσιο nerd μάλιστα είχα μάλλον επηρεαστεί από το Matrix γιατί θυμάμαι ότι η χειμωνιάτικη "στολή" μου περιλάμβανε μαύρες δερμάτινες μυτερές μπότες και ένα αντίστοιχο δερμάτινο παλτό! Όπως και τώρα η επιλογή μου σε παντελόνι ήταν συνήθως jean το οποίο τότε φόραγα χαμηλοκάβαλο και καμπάνα.

Επίσης την εποχή εκείνη άλλαζα συχνά χρώματα στα μαλλιά μου. Το καλοκαίρι του 2003 λοιπόν με είχε βρεί με κάτι χάλκινες ανταύγειες που μετά άνοιξαν και αρκετά απ' τον ήλιο οπότε ορίστε το αποτέλεσμα.


Βλέποντας αυτή την φωτογραφία θυμήθηκα και κάτι άλλο για το προηγούμενο post. Το 2003 ήταν η τελευταία χρονιά που έβγαλα φωτογραφίες με φιλμ:D

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου