Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

2003 - Τι μου θύμισες τώρα!


Κάτσε να δεις τι έκανα το 2003...


Έβαλα Στόχο να αφήσω την δουλειά μου και να φύγω για μεταπτυχιακές σπουδές στο Εδιμβούργο και τον πέτυχα!


Έκανα τρίμηνες καλοκαιρινές διακοπές για τελευταία φορά στην μέχρι τώρα ενήλικη ζωή μου.

Διάβασα τους τρεις τόμους του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών κι ας με κορόιδευαν οι φίλες μου που τους κουβαλούσα μαζί μου στην παραλία.


Βγήκε μία από τις αγαπημένες μου ταινίες το “Big Fish” αν και στην Ελλάδα κυκλοφόρησε το 2004.


Γνώρισα τον αγαπημένο μου! Βέβαια όταν γνωριστήκαμε στα τέλη του 2003 δεν συμπάθησε καθόλου ο ένας τον άλλον και αποφεύγαμε ακόμα και να μιλάμε... Ευτυχώς αυτό άλλαξε αλλά αυτή είναι ιστορία του 2004!

Για πείτε κι εσείς! Τι θυμάστε από το 2003;

4 σχόλια:

  1. To 2003 thymamai pou pigaina ekti dimotikou.imoun ligo agorokoritso ekeini ti xronia apo oso thymamai.alla meta piga gymnasio k egina despoinis heheheh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To 2003 teleiwsa to lukeio kai perasa sti sxoli mou ,opote petuxa ton stoxo mu!imoun 18 xronwn!ti thumamai ws tin pio omrofi ilikia auto pou leme oti eimaste enilikoi alla oti mporoume na mas dikaiologisoun kai tin trela giati eimaste kata ta ala akoma mikroi!ti omorfa xronia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτο που θυμαμαι ειναι οτι μας ειχαν τρελανει με την επερχομενη Ολυμπιαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το 2003 πήγα στη δουλειά που είμαι και σήμερα!!! Πήγα προσωρινά και έχουν περάσει ήδη 8 χρόνια!!! Ουδεν μονιμότερο του προσωρινού!!!! ΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή